NELJÄ VINKKEJÄ KETTERÄ AJATTELU (JA

Hotelliin Dreamforce konferenssissa San Francisco minulla oli ilo esiintyä paneeli, "Kilpailuedun myynnin nykymaailman," johti myynnin guru Jill Konrath, joka ontunnettu hänen innovatiivisia strategioita ja ajattelua.

Jill uusin kirja, ketterä myynti on lukenut myynti ihmiset haluavat menestyä Nykypäivän kilpailutilanteessa. Hän puhuu siitä, miten se on ottanut enemmän kuin perus-myynnin osaamista on onnistunut ja kertoo kuinka hän käsitellä pelkoa, oppinut "koskaan, ei ajattelutapa" ja oppinut näkemään asiat hänen asiakkaiden näkökulmasta. Hän tajusi, kuinka merkittäviä nämä piirteet olivat "agility"--hänen kyky nopeasti hankkia tietoa ja kehittää uusia strategioita.

Paneelikeskustelu oli vilkas ja informatiivinen, ja se iski kosketti minua koska olen kauan noudattaa monet Jill uskomuksia. Me jokainen pyydettiin neljä kysymystä paneeli, ja jaan vastaukseni toivossa he auttavat ihmisiä ymmärtämään, kuinka tärkeää agility on nykypäivän markkinoilla.

Kysymys #1: Miten olet oleskelevat ketterä? Mitä sinä keskittyi oppimisen juuri nyt?

Mieheni tykkää vitsi, en voi pitää työtä. On ollut useita tehtäviä urallani ja haluan ajatella, se on koska olen osoittanut kykyä olla ketterä oppija. Kun uuden tehtävän tai projektin on käsillä, työskentelen vauhtiin nopeasti ja nopeasti toteuttaa suunnitelma.

Chief sisältö Officer Thomson Reuters, etsin oppia kaikkea voin laaja sisältö operaatio, joka on ydin mitä teemme liiketoimintaa. Se joskus tuntuu Olen juot fire letku kun se tulee ymmärtää kehityssuuntauksia kuten suuri tietoja.

Aina kun otan uuden roolin olen syventyä itse 30 päivän syvä sukellus haastattelut keskeisten sidosryhmien, kuten työntekijöiden eri yritysten, asiakkaiden, kumppaneiden ja mielipidejohtajien. Kysyä paljon kysymyksiä: Mitkä ovat vahvuutemme? Meidän suurimmat haasteet? Mitkä ovat tärkeimmät tekijät, jotka vaikuttavat asiakkaidemme? Ja ehkä tärkein kysymys (koska vastaus voi olla niin informatiivinen): mitä joku muu keskittyä jos ne minun asema? Kaikki tämä auttaa minua oppimaan--ja ketteryyttä vastata mitään haastetta.

Kysymys #2: Mitä mieltä olette kuin numero yksi kilpailuetua?

Asua ja työskennellä tietojen taloudessa jossa avain menestykseen on tietoa ja tietämystä. Kilpailuetu perustuu yritysten kanssa, jotka osaa avata tietoja ajaa niiden yrityksiä.

Mutta kun ajatus tietoja alas yksilön tasolla, tärkein taito - yksi, joka todella avaa teho tietämystä--on uteliaisuus. Oman yrityksen tuotteiden ja yritysten uteliaisuus motivoi sinua näe resurssit, tuotteen tiedotustilaisuudet ja tiedot tehtävän vaan välineenä.

Uteliaisuus asiakkaasi voi muuttaa tapaamaan heitä piki istunnosta kuunteluun istuntoon. Uskon, että 80 prosenttia ensimmäinen tapaaminen asiakkaan, joka koostuisi asiakkaiden puhuu liiketoiminnan--ja mitä he tarvitsevat. Mieluummin jättää tuotteen leirintäaluepaikkojen myöhemmin kokouksiin, jos ne ovat todennäköisesti onnistunut, koska olemme valmiita vastaamaan mitä asiakas haluaa. Uteliaisuus on tässä prosessissa.

Kysymys #3: Mitä suosittelette yksittäisten yritysten tehdä oppimisen agility?

Tietotulva maailmassa avain oppimiseen agility on määrittää miten lisätä signaalin tulotaso ja keskittyä tiedot, että laskee. Meidän tehtävä on Thomson Reuters, mutta se on todella kaikki onnistunut myynti ihmiset tekevät.

Tapaan asiakkaiden kanssa koko ajan ja myynti joukkuetta odottaa minun auttaa avaamaan ovia senior client avainhenkilöt. Haaste johtuu siitä, Asiakkaamme ovat ympäri maailmaa ja erilaisia yrityksiä. Jäljellä oleva uskottava yrittää tarpeisiin Australian pankin Riskienhallintajohtaja Lontoo sijoituspalveluyrityksen ja Head of öljy Trading on Aasian hyödykkeiden house voi olla haaste.

Käytän, mitä kutsun 3 x 3 suunnitteluvälineenä kokouksissa. Asiakas avulla kolme kappaletta käsityksen siitä, mitä näemme koko alalla, ja ikätovereitaan; Pyydän kolme kysymystä liiketoimintaansa ja yritykset; ja luoda kolme mahdollisuutta seuranta toimeksiantoja. Jokaisessa kokouksessa tällä tavalla prep, sitten käsitellä sitä kuin keskustelun. Harvoin ei kannattaisi kaikille asianosaisille.

Kysymys #4: Mikä pala neuvoja antaisit naisten auttaa heitä urallaan?

Kuten olen sanonut aiemmin, avain on valloittaa "huijarin oireyhtymä." Tämä on epävarma tunne, että ole sinun syvyys liian "pitkälle yli sukset" että olet nähnyt petoksesta. Olen sitä mieltä, tämä ajoittain koko urani, ja useimmat muut naiset ovat myös. Yllättävää on, että monet miehet myös kokemusta. Erona on, että naiset näyttävät vähemmän riskirajan kuin miehet. Annamme huijarin oireyhtymä kukistamaisillaan meidät ja estää meitä ottamasta eräänlainen haastavia tehtäviä ja rooleja, jotka voisi edistää meidän uran. Täällä taas agility tulee pelata, koska ei vyöryy pelko on omaksua oppimisen ja uteliaisuus taitoja, joita leimaavat ketterä myyjät.

Haluan jokaiselle naiselle ja miehelle omaksua tunne "Voin todella tehdä tämän?" ja että se on normaalia--merkki olet venyttely teidän potentiaalia ryhtyä uusiin korkeuksiin. Pitää sitä.